Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Advances in Advertising Research (Vol. V): Extending the Boundaries of Advertising

-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 84.6800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volume is a compilation of research presented at the 12th International Conference in Advertising (ICORIA) which was held in Zagreb (Croatia) in June 2013. The conference gathered 105 leading researchers from 23 countries under the conference theme ¿To Boldly Go... Extending the Boundaries of Advertising¿. The book provides international state-of-the-art research with 23 articles by renowned scholars from the worldwide ICORIA network.

Informacija

Serija: European Advertising Academy
Leidėjas: Springer Fachmedien Wiesbaden
Išleidimo metai: 2014
Knygos puslapių skaičius: 344
ISBN-10: 3658081317
ISBN-13: 9783658081317
Formatas: 216 x 153 x 24 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Advances in Advertising Research (Vol. V): Extending the Boundaries of Advertising“

Būtina įvertinti prekę