Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Advances in Advertising Research (Vol. 2): Breaking New Ground in Theory and Practice

-15% su kodu: ENG15
143,97 
Įprasta kaina: 169,38 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
143,97 
Įprasta kaina: 169,38 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 169.3800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This volume grew out of research papers presented at the 9th ICORIA (International Conference on Research in Advertising) which was held at Universidad Autónoma de Madrid, Spain, on June 24-26, 2010. The conference involved advertising, communication, and marketing scholars located all over the world, thereby setting an example of diversity and plurality in our ICORIA community.

Informacija

Serija: European Advertising Academy
Leidėjas: Gabler Verlag
Išleidimo metai: 2011
Knygos puslapių skaičius: 508
ISBN-10: 3834931349
ISBN-13: 9783834931344
Formatas: 216 x 153 x 36 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Advances in Advertising Research (Vol. 2): Breaking New Ground in Theory and Practice“

Būtina įvertinti prekę