Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

A Practioners Guide to Public Relations Research, Measurement and Evaluation

-15% su kodu: ENG15
32,24 
Įprasta kaina: 37,93 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
32,24 
Įprasta kaina: 37,93 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 37.9300 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This book will provide the business reader with the necessary understanding of the problems and promises of public relations research, measurement, and evaluation and the public relations practitioner as guide to effective use of methods, measures, and evaluation in providing grounded evidence of the success (or failure) of public relations campaigns.

Informacija

Autorius: Don W. Stacks
Leidėjas: Business Expert Press
Išleidimo metai: 2010
Knygos puslapių skaičius: 242
ISBN-10: 1606491016
ISBN-13: 9781606491010
Formatas: 229 x 152 x 13 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „A Practioners Guide to Public Relations Research, Measurement and Evaluation“

Būtina įvertinti prekę