A New Brand World: Eight Principles for Achieving Brand Leadership in the Twenty-First Century

-15% su kodu: ENG15
37,43 
Įprasta kaina: 44,04 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
37,43 
Įprasta kaina: 44,04 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 44.0400 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Informacija

Autorius: Scott Bedbury, Stephen Fenichell,
Leidėjas: Penguin Adult Hc/Tr
Išleidimo metai: 2003
Knygos puslapių skaičius: 242
ISBN-10: 0142001902
ISBN-13: 9780142001905
Formatas: 214 x 140 x 13 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „A New Brand World: Eight Principles for Achieving Brand Leadership in the Twenty-First Century“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „A New Brand World: Eight Principles for Achieving Brand Leadership in the Twenty-First Century“