✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅
Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
Naujoji Giedriaus Drukteinio knyga "Prekių ženklai: 50 sėkmės istorijų" apie tai, ką vis dėlto reiškia tie prekių ženklų pavadinimai. Prekių ženklai dažnai nulemia sprendimą rinktis vieną ar kitą gaminį. Jie parodo, kuo jūs tikite, pabrėžia jūsų polinkį į naujoves, estetinį lygį ir individualumą. Taigi prekių ženklai yra ir jūsų vidinės būsenos ar išprusimo liudininkai. Bet ką gi vis dėlto reiškia tie prekių ženklų pavadinimai?
Paaiškėja, kad daugiausia tai pavardės, ar kompanijos įkūrėjo inicialai, nes už pačio galingiausio kompiuterio, už paties didžiausio atradimo, už tolimiausios žvaigždės visada rasi žmogų. Ir tų žmonių istorijos tokios spalvingos, dinamiškos ir pamokančios, kad gali jas skaityti kaip nuotykinį romaną.
Giedrius Drukteinis - žurnalistas, lektorius, komunikacijos konsultantas, televizijos laidos "Yra kaip yra" nuolatinis ekspertas, žurnalų "Verslo klasė", "TV antena" ir kt. autorius, vyrų įvaizdžio svetainės elegancija.eu įkūrėjas.
G. Drukteinis yra išleidęs šešias knygas: "Vietnamo karas" (1993), "Ulsteris, mano širdis" (1997), "Izraelis, žydų valstybė" (2005), "Kaklaraištis yra politika" (2011), "Lyderiai: 50 sėkmės istorijų" (2013), "Kodėl spaudžiame dešinę. Apie etiketą ir manieras" (2014), "Jaunuolio gidas - kaip išgyventi suaugusiųjų pasaulyje" (elektroninė versija - 2015). Gyvena ir dirba Vilniuje.
Visos 3 serijos "50 sėkmės istorijų" knygos:
Lyderiai: 50 sėkmės istorijų (2013)
Prekių ženklai: 50 sėkmės istorijų (2015)
Žmonės ir kompanijos: 50 sėkmės istorijų (2018)
Autorius: | Giedrius Drukteinis |
Leidėjas: | Sofoklis |
Išleidimo metai: | 2015 |
Knygos puslapių skaičius: | 352 |
Formatas: | 15x22, kieti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9786094441622 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti