✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅
Knygos "Kaip rasti puikų pardavėją. Penkios idealaus pardavėjo savybės" autoriai ragina atsisakyti pasenusių ir klaidingų darbuotojų samdymo kriterijų: išsilavinimo, patirties, lyties, amžiaus...
Perskaitę šią knygą daugiau sužinosite apie psichologinį samdymo metodą, leisiantį įsitikinti, ar kandidatas tinkamas dirbti pardavėju jūsų įmonėje. Taip pat sužinosite, kur ieškoti talentingų pardavėjų ir ką daryti, kad ką tik pasamdyto pardavėjo darbo našumas ilgainiui tik didėtų. Jeigu esate įmonės vadovas ir norite turėti pačią geriausią pardavėjų komandą, jums būtina perskaityti šią knygą "Kaip rasti puikų pardavėją. Penkios idealaus pardavėjo savybės" .
Šiuolaikinėje atviroje ekonomikoje visi rinkos žaidėjai turi vienodas informacines, technines, logistikos ir kitas galimybes, todėl pagrindine sėkmingos veiklos sąlyga tampa efektyvus žmogiškųjų išteklių (HR) panaudojimas.
Perpildytoje prekių ir paslaugų rinkoje svarbiausiu žmogumi bet kurioje firmoje tampa pardavėjas. Jeigu jis nemoka parduoti, gamybos, apskaitos, logistikos. IT ir kiti padaliniai - taip pat nereikalingi.
Būtina pasirinkti darbuotojus, kurių asmeninės savybės, profesionalumas ir motyvacija atitiktų pareigas. Tam nepakanka juridinio išsilavinimo ir pedantiškumo tvarkant dokumentus, kaip buvusiuose kadrų skyriuose, bet reikia ir specialių žinių, kaip rasti geriausią darbuotoją konkrečiai darbo vietai.
Trys amerikiečiai - Herb Greenberg, Harold Weinstein ir Patrick Sweeney, "Caliper" kompanijos įkūrėjai, šioje knygoje apibendrino savo keturiasdešimties metų prekybos darbuotojų atrankos patirtį. Paprastais, kiekvienam suprantamais žodžiais ir terminais jie paaiškino, kaip ieškoti, rasti ir įvertinti pardavėjus, kurių asmeninės savybės, motyvacija ir gebėjimai sudaro harmoningą visumą. Tokiems pardavėjams darbas su klientais - ne prievarta, nemaloni būtinybė, o pasitenkinimo šaltinis.
"Manau, kad ši pragmatiška knyga vadovams, verslininkams ir HR konsultantams taps stimulu racionalizuoti darbuotojų samdą, optimizuoti jų asmenybės ir karjeros augimo galimybes žmogaus, firmos ir visuomenės labui."
Jonas H. Rapalis, verslo valdymo konsultantas, www.rapalis.lt
"Pardavėjai - vadovo galvos skausmas. Kaip pasirinkti geriausius, kaip suburti superpardavėjų komandą - geriau parašytą knygą vargu ar rasite."
Linas Šimonis, marketingo konsultantas, www.pozicionavimas.lt
Iš anglų kalbos vertė Gintaras Jurkus
Autorius: | Herb Greenberg, Harold Weinstein, Patrick Sweeney |
Leidėjas: | Smaltijos leidykla |
Išleidimo metai: | 2006 |
Knygos puslapių skaičius: | 336 |
Formatas: | 15x22, kieti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9955-551-94-1 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti